مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-08ورزشي

شرایط فولاد از دو تیم نفتی خوزستان بدتر است / نگران سکوت مهاجری و فیروز کریمی ام


معتقدم شرایط فولاد بدتر از دو تیم نفتی خوزستان است زیرا تیمی که برای قهرمانی بسته شد الان در رده یازدهم جدول است.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: معتقدم شرایط فولاد بدتر از دو تیم نفتی خوزستان است زیرا تیمی که برای قهرمانی بسته شد الان در رده یازدهم جدول است.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا درباره این که بر خلاف نتایج ضعیف تیم های نفتی به نظر می رسد قرار نیست تغییر و تحولی در راس کادر فنی این دو تیم انجام شود، اظهار کرد: اگر قرار باشد تیم های نفتی با همان فرمان سابق پیش بروند نتیجه آن می تواند فقط سقوط باشد زیرا در حال حاضر دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول هستند.

ما در جایگاهی نیستیم که به باشگاه ها بگوییم باید سرمربیان خود را تغییر دهند ولی حرف ما این است که باشگاه ها باید از فرصتی که در اختیارشان است جهت خروج از این بحران استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر مشکل دو تیم نفتی از سرمربیان و کادرهای فنی شان است یا حتی اگر از نظر امکاناتی با مشکل مواجه هستند باید این موضوعات بررسی شود.

به دلیل برگزاری بازی های جام جهانی تیم ها فعلا در تعطیلات هستند، تعطیلاتی که تیم هایی مثل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان می توانند مشکلات شان را ریشه یابی کنند اما من نگران سکوت مدیران دو باشگاه و سکوت فیروز کریمی و رضا مهاجری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فولاد از دو تیم نفتی خوزستان بدتر است / نگران سکوت مهاجری و فیروز کریمی ام

شرایط فولاد از دو تیم نفتی خوزستان بدتر است / نگران سکوت مهاجری و فیروز کریمی ام