مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-08اقتصادي

کاهش زمان رسیدگی به شکایات در وزارت رفاه


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در وزارت رفاه از 11 به 3.

- 2 روز کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهری طالبی دارستانی با بیان اینکه در زمینه مبارزه با فساد از ابتدای امر طی سه ماه اول متوجه همپوشانی برخی امور از جمله شکایات و گزارش فساد شدیم گفت: بالغ بر 80 درصد شکایات در اصل گزارش تخلف و فساد و مرتبط با عدم نظارت دقیق و سیستماتیک وزارتخانه بود.

وی افزود: پس از بررسی ها به مدل سند زیست بوم فسادستیزی رسیدیم و فرایندهای کاهش فساد اداری مشخص شدند.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نظام نظارت و ارزیابی در سه سطح ستادی، درونی و بیرونی گفت: بازرسی ادواری در پی کرونا تعطیل شده بود که در قالب جدیدی از سر گرفته شده است.

در همین راستا 21 مورد بازرسی ادواری (ستادی و استانی) در سال گذشته و امسال نیز 15 مورد انجام شده است.

دارستانی ادامه داد: کمیته هایی ذیل نظام ارزیابی از جمله کمیته مردمی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، مدیریت عملکرد و بازرسی دبیرخانه در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به شکایات در وزارت رفاه

کاهش زمان رسیدگی به شکایات در وزارت رفاه