مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-08سياسي

درخواست نماینده ماکو از رییس جمهور برای تجدید نظر در ادامه کار وزیر راه


نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا در رابطه با ادامه کار وزیر راه و شهرسازی تجدید نظر کند، چراکه معتقد است ادامه کار او با شرایط فعلی راه به جایی نخواهد برد.

- نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست تا در رابطه با ادامه کار وزیر راه و شهرسازی تجدید نظر کند، چراکه معتقد است ادامه کار او با شرایط فعلی راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیپور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم فهیم استان آذربایجان غربی که با شناخت توطئه های دشمن و درک صحیح از شرایط کشور دست رد به سینه تفرقه افکنان زدند، گفت: دشمنی استکبار با ملت ایران دشمنی عمیق و دیرینه است.

استکبار جهانی در توطئه ترکیبی با دستاویز قرار دادن حمایت از آزادی و حقوق بشر به دروغ خود را حامی ملت ایران جا می زند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آمریکا به راستی به آزادی اعتقاد دارد چرا ناجوانمردانه ملت ایران را از فروش نفت خود محروم کرده و با اعمال تحریم های ظالمانه باعث می شود ملت ایران در تنگنا قرار گیرد؟ اگر آمریکا به راستی به حقوق بشر اعتقاد دارد چرا مانع ورود داروهای بیماران خاص به ایران می شود؟ اگر آمریکا خیرخواه ملت ایران است چرا از فروش هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده ماکو از رییس جمهور برای تجدید نظر در ادامه کار وزیر راه

درخواست نماینده ماکو از رییس جمهور برای تجدید نظر در ادامه کار وزیر راه