مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-08سياسي

حل آسیب اجتماعی را در بهزیستی می بینیم؛ بودجه را به دیگری می دهیم


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب های اجتماعی را در بهزیستی می بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف ها و محل های دیگر اختصاص می دهیم.

- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب های اجتماعی را در بهزیستی می بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف ها و محل های دیگر اختصاص می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی مدیران سازمان بهزیستی گفت: افزایش 50 درصدی بودجه بهزیستی و کمیته امداد را مطرح کردیم که در نهایت افزایش 30 درصدی بودجه این دو خانواده امدادگر در نظر گرفته شد در سال آینده هم امیدواریم این افزایش بودجه دیده شود.

عیسی زاده افزود: برای کسانی که حقوق نجومی می گیرند افزایش حقوق تصاعدی در نظر گرفته می شود و ما نمی توانیم جلوی این افزایش تصاعدی حقوق آنها را بگیریم اما وقتی برای مددجویی که پانصد هزار تومان کمک معیشتی دریافت می کند، می خواهیم دریافتی اش را پنجاه درصد اضافه کنیم؛ فوراً مانع ما می شوند.

ما در این دنیا و در آن دنیا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با رییس جمهور و وزرای مربوطه صحبت هایی داشتیم و آماده می شویم که در بودجه سال 1402 آنچه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل آسیب اجتماعی را در بهزیستی می بینیم؛ بودجه را به دیگری می دهیم

حل آسیب اجتماعی را در بهزیستی می بینیم؛ بودجه را به دیگری می دهیم