مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-08سياسي

ارگ جهان نما درگیر مسائل پیچیده حقوقی است/ ادعای تملک اوقاف


مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به رایزنی شهرداری با اداره اوقاف برای تعیین تکلیف ارگ جهان نما گفت: این ارگ درگیر مسائل حقوقی بسیار و در هم تنیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم بکتاشیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای تعیین تکلیف ارگ جهان نما با اداره اوقاف در حال رایزنی هستیم، اظهار داشت: جلسات شهرداری با اداره اوقاف در این دوره مدیریت شهری آغاز شده و مدیران ارشد شهرداری پیگیر این امر بودند و باید توجه داشت که ارگ جهان نما مسائل حقوقی بسیار و درهم تنیده دارد که سال ها طول کشیده است.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف ادعایی در خصوص تملک و شهرداری نیز ادعاهایی مبنی بر پرداختی ها دارد، اضافه کرد: اگر این اختلاف نظرها بین اوقاف و شهرداری حل و فصل شود مشکل صدور سند برای این مجموعه برطرف می شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه منطقه یک شهرداری 810 هکتار مساحت دارد، ادامه داد: 320 هکتار و معادل 30 درصد این منطقه بافت فرسوده و 119 هکتار آن بافت تاریخی است.

کاشت 15 هزار اصله درخت در جوار مادی ها بکتاشیان با بیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه یک شهرداری به 430 هزار متر مربع می رسد که وجود 6.

9 متر فضای سبز برای هر فرد آمار مناسبی نیست، خاطرنشان کرد: نهضت درختکاری در جوار مادی ها در دستور کار قرار گرفته و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگ جهان نما درگیر مسائل پیچیده حقوقی است/ ادعای تملک اوقاف

ارگ جهان نما درگیر مسائل پیچیده حقوقی است/ ادعای تملک اوقاف