مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-08حوادث

ایمن سازی پیچ خطرناک «گاوکش»/وعده رفع و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری لرستان با اشاره به ایمن سازی سه کیلومتر از پیچ خطرناک «گاوکش» در جاده دلفان - خرم آباد، - خرم آباد- رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری لرستان با اشاره به ایمن سازی سه کیلومتر از پیچ خطرناک گاوکش در جاده دلفان - خرم آباد، وعده رفع و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سامان نعمتی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت حذف نقاط پر تصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان کاربران جاده ای، با شناسایی نقاط اولویت دار در سراسر استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و حذف 57 نقطه دارای اولویت در دستور کار قرار گرفت.

ایمن سازی پیچ خطرناک گاوکش وی به پروژه احداث زیرگذر رازان در محور خرم آباد - بروجرد اشاره کرد و گفت: این پروژه که در مسیر محور اصلی خرم آباد به مرکز کشور قرار دارد با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی اجرا شده است.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد نیز 70 درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: از دیگر پروژه های اصلاح نقاط پر تصادف استان می توان به اصلاح پیچ قبل از پل کشکان با احداث پل جدید، حذف پیچ گیلوران در محور خرم آباد - کوهدشت با تعریض محور و پیشرفت 100 درصد، تعریض، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی پیچ خطرناک «گاوکش»/وعده رفع و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز

ایمن سازی پیچ خطرناک «گاوکش»/وعده رفع و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز