مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-08پزشكي

کاهش موارد بستری کرونا در فارس/اپیدمی کرونا متوقف نشده است


با استناد به آمارهای وضعیت شیوع کروناویروس در فارس، کاهش موارد ابتلا و بستری طی روزهای اخیر در این استان مشهود بوده است.

- ایسنا/فارس با استناد به آمارهای وضعیت شیوع کروناویروس در فارس، کاهش موارد ابتلا و بستری طی روزهای اخیر در این استان مشهود بوده است.

براساس آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کووید-19 در استان فارس، علی رغم کاهش تعداد موارد ابتلا و بستری طی روزهای اخیر در این استان، کارشناسان تاکید دارند که این اپیدمی به نقطه پایان خود نرسیده است.

به استاد آمارهای اعلامی علوم پزشکی شیراز، طی مدت شیوع کرونا تا صبح روز سه شنبه 17 آبان، با انجام دو میلیون و 252 هزار و چهارده تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های فارس661 هزار و 607 بیمار مثبت شناسایی شده است.

براساس همین آمار از مجموع بیماران شناسایی شده و مثبت قطعی کرونا در فارس خوشبختانه تاکنون 653 هزار و 310 هم استانی مبتلا به کووید19 بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همچنین این آمار حاکیست که با بستری 27 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 212 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 25 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موارد بستری کرونا در فارس/اپیدمی کرونا متوقف نشده است

کاهش موارد بستری کرونا در فارس/اپیدمی کرونا متوقف نشده است