مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-08اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 700 هزار تن شکر سفید در خوزستان


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از پیش بینی تولید بیش از 700 هزار تن شکر سفید تا پایان سال زراعی 1401 خبر داد.

- عبدعلی ناصری در نشست خبری که امروز، 17 آبان ماه در محل شرکت نیشکر امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: برداشت نیشکر از 27 مهرماه در خوزستان آغاز شده است اما جشنواره ملی برداشت نیشکر در استان از تاریخ 23 الی 25 آبان ماه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برداشت نیشکر در خوزستان بزرگترین عملیات برداشت مکانیزه نیشکر در کشور است که مردم باید در جریان این عملیات گسترده قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه جشنواره نیشکر شکرستان به منظور حمایت از روستاهای اطراف شرکت های توسعه نیشکری استان است، گفت: باید میان مردم و تلاشگران نیشکر ارتباطی ایجاد شود تا این فرآیند بزرگ را احساس کنند و از جزییات آن مطلع شوند.

ناصری عنوان کرد: روستاهای اطراف شرکت های توسعه نیشکر پتانسیل های گردشگری بسیار خوبی دارند که به جامعه معرفی نشده اند و این جشنواره می تواند به معرفی این پتانسیل ها کمک کند تا شاهد توسعه این روستاها از نظر اقتصادی و گردشگری باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات برداشت نیشکر از 27 مهرماه در خوزستان آغاز شده است، افزود: از یک ماه قبل از آغاز برداشت به واحدهای نیشکری قطع آب دادیم و پس از آن نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 700 هزار تن شکر سفید در خوزستان

پیش بینی تولید بیش از 700 هزار تن شکر سفید در خوزستان