مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-08سياسي

حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون شهدا اثرگذار است، گفت: حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم یادواره شهدای والامقام شهرستان رودبار با محوریت زنان شهیده در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: یادواره های شهدا سندی بر قوام بخشی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حوادث اخیر و حریم شکنی برخی افراد بیان کرد: در حوادث اخیر به ساحت مقدس شهدا، بسیجیان، نیروهای انتظامی و نظامی و مساجد حریم شکنی شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه حرمت شکنی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست، گفت: عده ای فریب خورده حرمت خون پاک شهدا را نگه نداشتند و باید به حساب اعمالشان برسند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با این اتفاقات تلخ استوارتر و مقاوم می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود زنان غیرتمند، مؤمن پرور و انقلابی به رشد و بالندگی رسیده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ایران اسلامی مملو از زنان با غیرت و مؤمن است، گفت: نقش و اثرگذاری بانوان در عرصه های مختلف غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست

حرمت شکنی برخی افراد در حوادث اخیر قابل بخشش نیست