مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-08اقتصادي

پایان وقفه 15 ساله در پروژه احداث پارک شاداب منطقه یک شهرداری اصفهان


مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان عنوان گفت: از دیگر پروژه ها احداث پارک های محلی از جمله پارک محله شاداب است که نزدیک به 15 سال به دلیل تملک سه پلاک منزل مسکونی دچار وقفه شده بود و در حال حاضر درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میثم بکتاشیان مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه منطقه یک دارای 11 محله است که اغلب آن ها دارای سابقه تاریخی هستند، اظهار داشت: از جمله این محلات می توان به محله علی قلی آقا، عباس آباد و کاشانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه وسعت منطقه 810 هکتار است که 30 درصد آن را بافت فرسوده تشکیل داده است، افزود: در منطقه یک بافت فرسوده و بافت تاریخی با یکدیگر پیوند دارند، فضای سبز منطقه نیز حدود 430 هزار متر مربع و سرانه فضای سبز برای هر نفر 6.

9 متر است.

بکتاشیان با اشاره به وجود 8 بیمارستان، 3 مرکز درمانی، 15 هتل و 23 مهمانپذیر در منطقه یک، بیان داشت: به دلیل حضور این مراکز مهم در منطقه، شاهد افزایش سفر روزانه شهروندان هستیم که جمعیت روزانه را نسبت به جمعیت ساکن شهروندان در شب افزایش می دهد.

مدیر منطقه 1 شهرداری اصفهان تصریح کرد: جمعیت ساکن شب منطقه یکصد هزار نفر و جمعیت روز منطقه یک، 300 الی 400 هزار نفر برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان وقفه 15 ساله در پروژه احداث پارک شاداب منطقه یک شهرداری اصفهان

پایان وقفه 15 ساله در پروژه احداث پارک شاداب منطقه یک شهرداری اصفهان