کاهش محسوس میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در حوزه فعالیت های وزارت کاربه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهری طالبی دارستانی» در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که امروز، سه شنبه 17 آبان ماه با حضور مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری و وزارت تعاون، - طالبی دارستانی در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری خبر داد: کاهش محسوس میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در حوزه فعالیت های وزارت کار مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش محسوس میانگین زمان پاسخگویی به شکایات از 11 به 3 روز در دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهری طالبی دارستانی در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که امروز، سه شنبه 17 آبان ماه با حضور مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه برگزار شد، اقدامات تحولی و برنامه عملیاتی این دفتر را تشریح کرد. وی افزود: در زمینه مبارزه با فساد در سه ماهه اول آغاز به فعالیت متوجه هم پوشانی سه موضوع بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شدیم؛ بالغ بر 80 درصد شکایات در اصل گزارش تخلف، فساد و مرتبط با ضعف نظارت دقیق و سیستماتیک وزارتخانه بود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |