مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-08سياسي

هر سال چند بار همه پرسی برگزار می شود


رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این 43 سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می شود، گفت: حضور مردم در مناسبت های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به رخ دادن اتفاقات تلخ و ناگواری در ماه های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاقات موجب شد که ملت شریف ایران روز به روز شناخت عمیقی نسبت به دشمنان دیرینه خود پیدا کنند.

رییس دیوان عدالت اداری، نظام اسلامی را پرتو نوری دانست که هر روز پر فروغ تر می شود و با تاکید بر اینکه این امر موجب عصبانیت بیشتر دشمن می شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی در حقیقت، پایان یک مرحله ظلمانی و آغاز یک مرحله نورانی برای اسلام و بشریت بود و مردم در سال 1357 به رهبری حضرت امام (ره) توانستند به نظام آرمانی خود دست پیدا کنند.

مظفری استقلال، بازگشت به هویت اسلامی و تصمیم گیری براساس رأی ملت را از دستاوردهای نظام آرمانی مردم دانست و افزود: در مواجهه با حرکت انقلاب اسلامی دشمن در 4 دهه گذشته همه روش های لازم مانند جنگ تحمیلی 8 ساله، شورش های اوایل انقلاب و حمایت از گروهک های منافقین را به کار گرفت تا این نظام را از پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سال چند بار همه پرسی برگزار می شود

هر سال چند بار همه پرسی برگزار می شود