مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-08سياسي

مسجد مهمترین رکن در گام دوم انقلاب اسلامی است


رییس بنیاد هدایت کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه مسجد محل نشر افکار و ایده ها و تقسیم مسئولیت های اجتماعی بین مردم است، گفت: - مسجد سنگر تبیین و مهمترین رکن خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدیان با تأکید بر تولید دانش در موضوع امامت جماعت، اظهار کرد: مساجد قرارگاه مهم تمدن سازی و امامان محله مهم ترین عناصر این گام مهم در انقلاب اسلامی هستند و باید در این راه همت مضاعف داشت.

وی با اشاره به اینکه مساجد قرارگاه مهم تمدن سازی و امامان محله مهم ترین عناصر این گام مهم در انقلاب اسلامی هستند، گفت: روحانی شهید سجاد شهرکی را نمونه خوب در این زمینه و نماد و نمونه واقعی از یک امام محله بود.

رییس بنیاد هدایت کشور اظهار کرد: بنیاد هدایت مأموریت دارد که با تمرکز بر رشد امام مسجد، موجبات ارتقا مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم آورد و امام را به مرور زمان از امام مسجد به امام محله تبدیل کند.

وی روحانی شهید سجاد شهرکی را نمونه خوب در این زمینه و نماد و نمونه واقعی از یک امام محله عنوان کرد و افزود: امامی که نقطه اتصال مردم محله با یکدیگر و با نایب صاحب الزمان (عج) است و با استفاده مناسب از سه پیوند ایمانی ، خانوادگی و همسایگی خدمت و محبت را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد مهمترین رکن در گام دوم انقلاب اسلامی است

مسجد مهمترین رکن در گام دوم انقلاب اسلامی است