مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-08حوادث

ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد


مرد کاشی کار که متهم است به خاطر درگیری بر سر جای پارک با میله آهنی یک مغازه دار را به قتل رسانده، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از نیمه آبان سال گذشته با اعلام گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی هاشم تهران آغاز شد.

پس از آن مأموران کلانتری 120 سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان سرنشینان یک دستگاه پراید با مردی مغازه دار و برادرش رخ داده و در جریان آن صاحب مغازه به نام شهرام در اثر ضربه میله آهنی نیمه جان روی زمین افتاده و ضاربان هم از محل متواری شده اند.

در ادامه شهرام توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت، اما از آنجا که ضربه به سر او باعث شکستگی جمجمه و خونریزی داخلی شده بود، وی به کما رفت و مأموران تحقیقات خود را درخصوص شناسایی ضاربان پی گرفتند.

شاهین برادر شهرام درباره ماجرای درگیری به مأموران گفت: ساعت 11 صبح جلوی مغازه ایستاده بودم که راننده یک خودروی پراید وقتی قصد داشت خودرواش را در جایی که یک موتورسیکلت روی جک بود پارک کند به موتورسیکلت برخورد کرد.

من از او خواستم جای پارکش را عوض کند که به یکباره راننده و دو سرنشین آن از خودرو پیاده شدند و به من حمله کردند، در همین حین برادرم شهرام از مغازه بیرون آمد که راننده با دیدن او بلافاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد

ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد