مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:502022-11-08سياسي

پیگیری مطالبات بیش از 100 نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار ایلام


استاندار ایلام با بیان اینکه ملاقات های مردمی باید در برنامه هفتگی مدیران باشد، گفت: صداقت مهم ترین اصل در دیدارهای مردمی است.

- دکتر حسن بهرام نیا در دیدار با جمعی از شهروندان ایلامی که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد و بیش از 2 ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم استان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های آنان صادر کرد.

دکتر بهرام نیا در حاشیه این دیدار ضمن تاکید بر حضور مسئولان در میان مردم گفت: در مجموع حدود 80 درصد مشکلات و درخواست های دیدار مردمی امروز برطرف شد.

وی بیشتر مشکلات مردم در این دیدار را درخواست تسهیلات، اشتغال، کمک هزینه و مساعدت مالی برای درمان و هزینه دارو عنوان کرد و گفت: ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم از مصادیق بارز تحقق شعار دولت سیزدهم است.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

وی افزود: نهایت تلاش و کوشش ما این است براساس اصل صداقت محوری و دقت هر چه تمام تر مشکلات عنوان شده مردم در چنین دیدارهایی حل و فصل شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی استاندار، معاونین، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل بصورت هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات بیش از 100 نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار ایلام

پیگیری مطالبات بیش از 100 نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار ایلام