مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-08سياسي

بانک سوژه دفاع مقدس در استان ها راه اندازی شود


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور خواستار راه اندازی بانک سوژه دفاع مقدس شد و گفت: به تعداد شهدا سوژه داریم و باید با کمک نویسندگان به سوژه ها پرداخته شود.

- سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس بایرامی، امروز سه شنبه 17 آبان در نشست جمعی از نویسندگان، مسئولان فرهنگی استان با بیان اینکه انجمن نویسندگان دفاع مقدس در کشور در حال راه اندازی است، اظهار کرر: باید با راه اندازی این انجمن در همه استان ها آنها را به هم وصل و انجمن ها را به یکدیگر ارتباط داد.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور گریزی به سخنان مقام معظم رهبری در شهریور 1397 زد و از آن به عنوان بیانیه اصلی نویسندگان دفاع مقدس نام برد و افزود: نگاه عالمانه مقام معظم رهبری نشان از درایت ایشان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، پرورش نیروهای کارآمد را مهم خواند و افزود: امروزه باید جوانان در کنار پیشکسوتان باشند و نوقلم ها باید با پیشکسوتان این عرصه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

بایرامی با بیان اینکه دفاع مقدس انسان ساز است، گفت: باید از هر طیف نویسنده و شاعر بهره گرفت و نباید فقط به ظاهر توجه کرد.

وی یادآور شد: کتاب های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس را بنا به تشخیص صورت گرفته برای قرار گرفتن در شبکه فروش به مرکز ارسال کنید چرا که برخی ادارات خرید سالانه و تضمینی کتاب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک سوژه دفاع مقدس در استان ها راه اندازی شود

بانک سوژه دفاع مقدس در استان ها راه اندازی شود