مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-08اقتصادي

ظرفیت صادرات در زمینه مشاغل خانگی بالاست


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره ظرفیت های صادراتی مشاغل خانگی از آمادگی این سازمان برای صدور کارت بازرگانی برای صادرات محصولات تعاونی مشاغل خانگی البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین ربیعی درمراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد دانشگاهی البرز، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت تعاونی مشاغل خانگی استان البرز که روز سه شنبه 17 آبان ماه در مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد تعاونی مشاغل خانگی باعث تحولات مثبتی در زمینه فروش، تامین مواد اولیه و تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی شده است، اظهار کرد: می توان با استفاده از ظرفیت های تعاونی و دریافت کارت بازرگانی، واردات و صادرات و شرکت در نمایشگاه های بین المللی را تسهیل کرد.

وی تأکید کرد: زمینه فعالیت صادراتی در زمینه مشاغل خانگی از جمله فرش زیاد است و نیاز به تشکیل اتاق فکر و ارائه پیشنهادات به اتاق بازرگانی دارد.

اکنون بازار خوبی در کشورهایی چون روسیه و ترکیه داریم.

تعاونی صادرات در استان تشکیل می شود مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز نیز گفت: تعاونی توسعه صادرات استان اکنون در حال ثبت شدن است و در قالب یک ترمینال صادراتی برای استان عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت صادرات در زمینه مشاغل خانگی بالاست

ظرفیت صادرات در زمینه مشاغل خانگی بالاست