مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:252022-11-09سياسي

صادرات گاز در صورت مدیریت مصرف امکان پذیر است/ سوآپ اهرم مقابله با تحریم ها


 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با دانشجو:صادرات گاز در صورت مدیریت مصرف امکان پذیر است/ سوآپ اهرم مقابله با تحریم هاگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، - گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی هفته گذشته، چهارقرارداد در حوزه انرژی بین ایران و روسیه منعقد شد.

به نظر می رسد، دولت سیزدهم عزم خود را برای تغییرات بنیادی و کاهش فشار تحریم بر کشور جزم کرده است.

نماینده ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی درباره قرارداد های سوآپ می گوید: هر اقدامی که در مبادلات بازرگانی و تجاری با همسایگان و سایر کشور ها صورت بگیرد، سبب موفقیت ایران در بهبود وضعیت اقتصاد است؛ از جمله  این اقدامات قرار داد سوآپ در بخش نفت و گاز است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: از مزیت های قرارداد سوآپ می توان به افزایش اشتغال، درآمد های ارزی و در نهایت کمک به بهبود وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد؛ در واقع این قرارداد در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی  بر تلاش برای ایجاد ارتباط با کشور های همسایه و افزایش مبادلات تجاری است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه عنوان کرد: سوآپ گاز یکی از عوامل اثر گذار بر رشد اقتصادی و دیپلماسی کشور است، مجلس  نیز از این قرار داد حمایت می کند و در کنار دولت است تا  بتواند در جهت بهبود وضعیت صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گاز در صورت مدیریت مصرف امکان پذیر است/ سوآپ اهرم مقابله با تحریم ها

صادرات گاز در صورت مدیریت مصرف امکان پذیر است/ سوآپ اهرم مقابله با تحریم ها