مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-09بين الملل

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ترکیه را یک سال دیگر تمدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است به دلیل فعالیت های اکتشافی ترکیه در شرق مدیترانه، - اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است به دلیل فعالیت های اکتشافی ترکیه در شرق مدیترانه، اقدامات محدودکننده تحریم ها علیه ترکیه را به مدت یک سال تمدید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است به دلیل فعالیت های اکتشافی ترکیه در شرق مدیترانه، اقدامات محدودکننده تحریم ها علیه ترکیه را به مدت یک سال تمدید کند.

بر اساس بیانیه ای که دیروز سه شنبه توسط شورای اروپا منتشر شد، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت تحریم هایی را که در فوریه 2020 علیه شهروندان ترکیه اعمال شده بود، با توجه به فعالیت های اکتشافی ترکیه در شرق مدیترانه تا 12 نوامبر 2023 تمدید کند.

این اقدامات محدودکننده شامل ممنوعیت سفر برای دو مقام شرکت نفت ترکیه (TPAO)، مسدود کردن دارایی ها و ممنوعیت تأمین مالی است.

این تحریم ها شامل محمد آکالین معاون مدیر کل و عضو هیئت مدیره شرکت نفت ترکیه و علی نام اوغلو معاون بخش تحقیقات این شرکت می شود که هر دو مسئول برنامه ریزی، مدیریت و انجام کار های اکتشافی در مدیترانه شرقی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ترکیه را یک سال دیگر تمدید کرد

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ترکیه را یک سال دیگر تمدید کرد