مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-09سياسي

«تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم» بررسی شد


سومین نشست پرسمان ایسنا قم به همت بنیاد قم پژوهی و با موضوع «تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم» برگزار شد.

- تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم بررسی شد ایسنا/قم سومین نشست پرسمان ایسنا قم به همت بنیاد قم پژوهی و با موضوع تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم برگزار شد.

اولین نشست پرسمان ایسنا پیرامون تکوین شهرسازی مدرن قم برگزار شد و سید محسن محسنی و علی اکبر ابوطالبی به بیان تاریخچه قم، چگونگی شکل گیری قم و خیابان های آن پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست از سلسله نشست های پرسمان ایسنا قم نیز هفته گذشته با موضوع تکوین شهرسازی مدرن در قم در سه منطقه سالاریه، شهرک قدس و پردیسان برگزار شد و علی اکبر ابوطالبی، مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان قم، به بیان پیشینه این مناطق و چگونگی شکل گیری آن ها پرداخت.

در سومین نشست پرسمان ایسنا که به همت بنیاد قم پژوهی در مؤسسه طلوع مهر قم برگزار شد محسن بهشتی، معاون عمرانی سابق استانداری قم، به بیان نکاتی پیرامون شهر جدید پرنیان و گسترش شهر قم پرداخت.

از جمله مباحثی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت میزان نیاز و کاربرد مونوریل و مترو برای شهروندان قمی و سرانجام این دو پروژه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم» بررسی شد

«تکوین شهرسازی مدرن در قم؛ شهر جدید پرنیان یا توسعه شهر قم» بررسی شد