مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-09اقتصادي

کشاورزان در طرح «جهش تولید در دیم زارها» حمایت بیمه ای می شوند


کارشناس بیمه محصولات کشاورزی بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه بیمه محصولات کشاورزی در طرح جهش تولید در دیم زارها شرایط خوبی برای حمایت از کشاورزان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد کریم زاده صبح امروز در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی، گفت: بیمه مانع خسارت مالی کشاورزان در مواجهه با انواع حوادث طبیعی، هجوم آفات و غیره می شود و بخش قابل توجهی از آن در راستای اشتغال زایی و تامین امنیت غذایی کشور از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و در دیم زارهای کشور در سومین سال خود قرار دارد و به ترتیب در سال اول 670 هزار هکتار، سال دوم 2 میلیون و 600 هزار هکتار و امسال قرار است 4 میلیون 200 هزار هکتار از مزارع دیم زار به زیر کشت برود.

افزایش 6 میلیون هکتاری سطح زیر کشت دیم زارهای کشور کارشناس بیمه محصولات کشاورزی بانک کشاورزی استان افزود: بر این اساس پیش بینی می شود در سال آینده سطح زیر کشت دیم زارهای کشور به 6 میلیون هکتار افزایش یابد و ظرفیت برداشت محصول از هر هکتار برای حمایت از کشاورزان ایجاد شده است.

این کارشناس بیمه محصولات کشاورزی در پایان افزود: این تفاهم نامه به دنبال حمایت و تشویق کشاورزان 21 استان است که در سومین سال اجرایی طرح جهش تولید در دیم زارها حضور دارند به امضا رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان در طرح «جهش تولید در دیم زارها» حمایت بیمه ای می شوند

کشاورزان در طرح «جهش تولید در دیم زارها» حمایت بیمه ای می شوند