مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-09پزشكي

آبیاری محصولات مثمر با فاضلاب در گلستان/ چه کسی مسئول این فاجعه است؟


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بایدها و نبایدهای استفاده از فاضلاب و پساب در مزارع کشاورزی را تشریح کرد و گفت: - ایسنا/گلستان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بایدها و نبایدهای استفاده از فاضلاب و پساب در مزارع کشاورزی را تشریح کرد و گفت: آبیاری مزارع کشاورزی غیرمثمر با فاضلاب هیچ ایرادی ندارد.

سید محسن علوی نیا صبح امروز چهارشنبه 18 آبان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط استفاده از پساب برای مزارع کشاورزی اظهار کرد: استفاده از هرگونه فاضلاب و پساب برای استفاده از محصولات کشاورزی مثمر ممنوع و مصداق ماده 688 قانون مجازات اسلامی است و مجازات سختی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: قانون به صراحت اعلام کرده که استفاده از فاضلاب و پساب برای مصارف کشاورزی ممنوع است، در حال حاضر مقدار برخی از محصولات مثمر در استان که با فاضلاب آبیاری می شود زیاد نیست اما همان مقدار هم نباید باشد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: مواردی از آبیاری با پساب در بخش شالیکاری و کشت صیفی جات در استان وجود دارد که تمامی این موارد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد اما مجاز یا غیرمجاز بودن و تعیین شاخص های مربوط به ورود پساب و فاضلاب به آب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری محصولات مثمر با فاضلاب در گلستان/ چه کسی مسئول این فاجعه است؟

آبیاری محصولات مثمر با فاضلاب در گلستان/ چه کسی مسئول این فاجعه است؟