مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-09اقتصادي

تعاونی های سهام عدالت باید ساماندهی شود


مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فراموش شدن 8 ساله تعاونی های سهام عدالت گفت: مجامع این تعاونی ها باید به روزرسانی شود و برای برگزاری مجامع آن ها اعتباری به استان ها تخصیص دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر امیرآبادی زاده صبح امروز در جلسه با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر به استان و بازدیدهایی که انجام شد برخی مشکلات در صحنه و برخی در مکاتبات آتی حل خواهد شد.

مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: بین 20 تا 25 درصد تولیدات تعاونی ها صادر می شود و باید صادرات تعاونی های استان نیز به کمک اتاق بازرگانی ایران افزایش پیدا کند، همچنین کار خوبی که در تدوین سند زیست بوم تعاون استان در حال انجام است باید مورد توجه قرار گیرد.

از ظرفیت تعاونی های فراگیر ملی برای فقرزدایی در چهارمحال و بختیاری استفاده شود وی عنوان کرد: از ظرفیت تعاونی های فراگیر ملی که برای فقر زدایی تشکیل شده اند و 70 درصد اعضای آن از دهک های پایین هستند باید استفاده کرد، همچنین تعاونی های شهرستانی که نیم درصد اعضای شهرستان عضو آن هستند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه شهرستانی است که فعلاً فقط یکی در خانمیرزا تأسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های سهام عدالت باید ساماندهی شود

تعاونی های سهام عدالت باید ساماندهی شود