مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:462022-11-09ورزشي

ورزشکاران؛ نماد وحدت ملی و تجسم افتخارات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه شورای ورزشی استان اظهار کرد: ایران سرزمین رشادت ها، دلاوری ها و مهد تمدن و فرهنگ است و نمایندگان این سرزمین باید به موازین و باورهای جامعه احترام بگذارند و از هرگونه رفتاری که موجب آسیب به وحدت ملی و اتحاد جامعه است بپرهیزند.

  وی افزود: یقینا برخی رفتارهای غیرموجه و ورود ناآگاهانه به موضوعات حساس توسط ورزشکاران که امنیت ملی را خدشه دار می کند تبعات سنگینی هم برای جامعه و هم برای ورزشکار دارد و توصیه اکید بنده این است که هیچ ورزشکاری در زمین طراحی شده دشمنان این سرزمین بازی نکند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: باور دارم که ورزشکاران نماد وحدت ملی و تجسم افتخارات هر جامعه ای هستند و افتخارات مردم ایران اسلامی همواره بر استکبارستیزی، استقلال و اتحاد ملی استوار بوده است.

ییلاقی با اشاره به دسیسه هایی که از ابتدای انقلاب برای مردم ایران طراحی و تحمیل شد، اضافه کرد: ورزشکاران از جامعه جدا نیستند و بخشی از مردم هستند و تجربیات نشان می دهد هر حرکتی که موجب مخدوش شدن اتحاد ملی، استقلال و همدلی در جامعه شود با تشویق و تایید بدخواهان و دشمنان مردم ایران همراه خواهد شد و لذا ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران؛ نماد وحدت ملی و تجسم افتخارات

ورزشکاران؛ نماد وحدت ملی و تجسم افتخارات