مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-09سياسي

معرفی نکردن درست شهدا جفا به جامعه است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه شنبه 17 آبان ماه در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای عملیات والفجر 4 در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد گفت: - مسئولان بنیاد در طرح سپاس موظف هستند در طول سال با همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار صمیمی گفت: ما در حق خودمان و جامعه به دلیل عدم معرفی درست شهدای کشور به عنوان قهرمانان جامعه جفا کردیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به ساخت فیلم نجات سرباز رایان توسط کشورهای غربی برای معرفی یک قهرمان غیرواقعی خاطرنشان کرد: این در حالی است که دوران دفاع مقدس ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری معدن لایزال و پر از سلحشوری شهدا است.

انسان های شجاع و نترسی در معامله با خدا به دنبال شهادت بودند و این جایگاه نصیب آنها شد و آنچه برای سایر انسان ها دست نیافتنی بود برای آنها دست یافتنی شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آرزوی شهدا رسیدن به جایگاه و مقامی ابدی بود و برای رسیدن به آن تلاش کردند و خاصیت انسان های بزرگ این است که کسی جایگاه آنها را درک نمی کند و فقط شهید است که مفهوم شهید را می فهمد و به قول شهید حاج قاسم سلیمانی کسی که به شهادت می رسد مثل شهدا زندگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نکردن درست شهدا جفا به جامعه است

معرفی نکردن درست شهدا جفا به جامعه است