مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-09پزشكي

فعالیت های جهادی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه فعالیت های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، بر لزوم برگزاری با کیفیت اردوهای جهادی تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه فعالیت های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، بر لزوم برگزاری با کیفیت اردوهای جهادی تأکید کرد.

مهناز مردانی در جلسه کمیته اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که امروز در سالن جلسات شهبد بهشتی مجتمع کمالوند برگزار شد، با بیان اینکه تمام فعالیت های جهادی بایستی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند، اظهار کرد: اردوهای جهادی بایستی با کیفیت حداکثری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در جلسات این شورا بایستی گزارش و عملکرد اردوی جهادی برگزار شده ارائه شود و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود، ادامه داد: شناسایی مناطق و نیازسنجی در اجرای اردوهای جهادی دارای نقش پراهمیتی است و بایستی اعضای شورا اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: فرآیند اجرای اردوی جهادی بایستی جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی به مناطق محروم بازتعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهادی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند

فعالیت های جهادی دارای مجوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی باشند