مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-09سياسي

پیشرفت چشمگیر توان دفاعی ایران به چالشی برای دشمنان تبدیل شده است


فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پیشرفت های چشمگیر در عرصه نظامی را نتیجه هدف گذاری های دقیق و توجه به اولویت ها دانست و گفت: به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام، ضمن تشکر از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین ضرورت و اهمیت توجه به جزو در اولویت ترین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار حاجی زاده پیشرفت های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف گذاری های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت ها دانست و گفت: ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت های مرسوم در کشورهای دنیا جلو ببریم؛ ما راهکارهای میان بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: این الگو و روش مختص کار نظامی نیست و اگر آن را در هر عرصه ای به کار بگیرید، به موفقیت دست می یابید.

وی هم چنین به ضرورت ریشه یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و گفت: در طول سالیان مختلف به دلیل اینکه کشور دست غرب گرایان بوده، بسیاری از مسائل مهم و ریشه ای مورد غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشمگیر توان دفاعی ایران به چالشی برای دشمنان تبدیل شده است

پیشرفت چشمگیر توان دفاعی ایران به چالشی برای دشمنان تبدیل شده است