مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:012022-11-09سياسي

بیانیه بانوان انقلابی سمنان در محکومیت اقدامات سازمان ملل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جمعی از بانوان انقلابی استان سمنان در بیانیه ای تلاش های مذبوحانه آمریکای جنایتکار و ایادی مزدور داخلی او در لغو عضویت جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون حقوق بشر زنان در سازمان ملل و جمع آوری بیش از 30 هزار امضا برای این امر را غیرقانونی خوانده و آن را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: درخواست اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد از سوی کشورهایی صورت پذیرفت که کارنامه سیاهی در تضمین و رعایت حقوق زنان دارند.

امروز کشورهایی ادعای حمایت از زنان ایرانی را دارند که پیش از این با اعمال شدیدترین تحریم های ظالمانه، زندگی زنان ایرانی را تحت فشار قرار داده اند و حتی از ارسال داروهای موردنیاز دختران پروانه ای به ایران، خودداری می کنند.

ناشایست ترین نوع ظلم به زنان در قالب عقیم سازی اجباری زنان معلول، مهاجر و نژاد خاص با هدف اصلاح نژادی پدیده ای است که از سالیان دور در آمریکا و کشورهای اروپایی به طور گسترده وجود داشته و علی رغم فشارهای بین المللی در جهت منع قانونی آن، همچنان به طور گسترده در آمار رسمی و غیررسمی بین المللی گزارش می شود.

ازجمله اینکه سازمان ملل از بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، لیتوانی، هلند و اسلواکی به عنوان کشورهایی یاد کرده است که قوانین آن ها عقیم سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بانوان انقلابی سمنان در محکومیت اقدامات سازمان ملل

بیانیه بانوان انقلابی سمنان در محکومیت اقدامات سازمان ملل