مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-09سياسي

کنفرانس ملی توسعه بهبهان، چالش ها فرصت ها و راهکارها آغاز به کار کرد


رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با تاکید لزوم ارتباط دستگاه های اجرایی و دانشگاه گفت: در این روند، مشارکت دستگاه های اجرایی نیاز است به این علت که دانشگاه کار علمی می کند اما دستگاه ها باید بگویند در کف میدان و در اجرا چه چالش هایی وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با تاکید لزوم ارتباط دستگاه های اجرایی و دانشگاه گفت: در این روند، مشارکت دستگاه های اجرایی نیاز است به این علت که دانشگاه کار علمی می کند اما دستگاه ها باید بگویند در کف میدان و در اجرا چه چالش هایی وجود دارد.

دکتر احمد اسماعیلی در افتتاحیه کنفرانس ملی توسعه بهبهان، چالش ها فرصت ها و راهکارها که امروز (18 آبان ماه) در دانشگاه صنعتی بهبهان برگزار شد، اظهار کرد: در این کنفرانس دانشگاه میزبان میهمانان بخش اجرا و مدیران است؛ دانشگاه همکار بخش اجرا است و می تواند محل فکر باشد.

این کنفرانس می تواند دبیرخانه دائمی داشته باشد و به بخش اجرا کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جای امیدواری است که پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، گفتمان های علمی هم سبک و سیاق جدیدتری دارند.

رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ادامه داد: در برگزاری این کنفرانس برخی از ادارات همکاری خوبی داشتند و از برخی انتظار بیشتری می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی توسعه بهبهان، چالش ها فرصت ها و راهکارها آغاز به کار کرد

کنفرانس ملی توسعه بهبهان، چالش ها فرصت ها و راهکارها آغاز به کار کرد