مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-09فناوري

همه چیز درباره سیم کارت الکترونیکی


 اگر از گوشی های جدید، مثل آیفون و سامسونگ استفاده کرده باشید یا مشخصات آن را خوانده باشید، احتمالا اسم «سیم کارت الکترونیک یا eSIM» به گوش تان خورده است؛ -  اگر از گوشی های جدید، مثل آیفون و سامسونگ استفاده کرده باشید یا مشخصات آن را خوانده باشید، احتمالا اسم سیم کارت الکترونیک یا eSIM به گوش تان خورده است؛ اما سیم کارت الکترونیک چیست؟ سیم کارت ها وسیله هایی برای برقراری ارتباط به وسیله تلفن های همراه یا دستگاه های الکترونیک هستند و بر روی خود یک شماره شناسایی منحصر به فرد ذخیره می کنند که همان شماره تماس بوده و برای برقراری تماس این شماره لازم است؛ به عبارتی سیم کارت ها در واقع کارت حافظه های کوچکی هستند که اطلاعات مربوط به مشترکان یک تلفن همراه را درون خود نگه می دارند.

واژه سیم کارت ای سیم(eSIM) به معنای سیم کارت قابل ادغام و مخفف عبارت (Embedded Subscriber Identity Module) است و همانطور که از نامش مشخص است، بخش جداناپذیری از برد اصلی گوشی هوشمند موردنظر محسوب می شود.

کلمه ای سیم به معنای یک سیم کارت یکپارچه با گوشی هوشمند است و این بدان معناست که دیگر سیم کارت فیزیکی قابل خروج از گوشی هوشمند نخواهد بود و اپراتور مربوطه در کشورهای محل سکونت باید از آن پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره سیم کارت الکترونیکی

همه چیز درباره سیم کارت الکترونیکی