مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:512022-11-09سياسي

حجت الاسلام قمی: مردمی سازی باید در جامعه اسلامی پیاده سازی شود


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح امروز در دیدار با مدیران ارشد فرهنگی استان فارس، تحول را یکی از مهم ترین الزاماتی دانست که در گام دوم انقلاب مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و بنا به فرموده ایشان باید با اقدامی جهادی و تغییر روند در جامعه اسلامی تحول ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه فضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز باید مورد تحول قرار گیرد و بنا به بیانات مقام معظم رهبری حوزه فرهنگی باید با توجه به حوزه رویکرد اسلامی شاهد بازسازی اسلامی فرهنگی باشد، اظهار داشت: برنامه ریزی در جامعه باید متحول شود، چراکه نمی توان با برنامه ریزی هایی که طی 30 سال گذشته در جامعه طراحی شده است، اکنون نیز اقدام نمود بلکه باید تحول در این حوزه نیز شکل گیرد و با بهره برداری از نتایج حاصل شده از برنامه های اجرایی شده طی 30 سال گذشته زمینه اجرای طرح های جدید فراهم شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از اصولی که مورد بی اعتنایی واقع شده است، مردمی سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است و همان گونه که امام راحل (ره) به مردمی سازی تاکید داشتند اکنون نیز باید این مؤلفه در جامعه اسلامی پیاده سازی شود.

وی افزود: حلقه های میانی و انتشار خیر و نیکی در جامعه 2 مؤلفه اساسی در جامعه اسلامی بوده که باید منتشر شده و توسعه یابد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قمی: مردمی سازی باید در جامعه اسلامی پیاده سازی شود

حجت الاسلام قمی: مردمی سازی باید در جامعه اسلامی پیاده سازی شود