مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-09اقتصادي

تصویب 90 میلیارد تومان برای 18 طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصویب 90 میلیارد تومان برای 18 طرح تعاونی در استان گفت: 13 تعاونی دهیاران و یک تعاونی شهرستانی در استان تاسیس شده است و طرح آزمایشی تعاون شهر در 2 شهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی صبح امروز در دیدار مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: 64 درصد تعاونی های استان فعال هستند، 23 درصد تعاونی های فعال در حوزه خدمات است که اکثراً در بخش بهداشت و درمان و حمل و نقل فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در سفر مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارتخانه سعی شد تعاونی های دارای مشکل شناسایی و در رفع مشکلات اقدام شود و به تعاونی های پیشران اقتصادی در استان کمک شود.

مولوی با اشاره به بازدید از تعاونی های استان افزود: 13 شرکت تعاونی دهیاران در استان تشکیل شده که هر 7 دهیار می توانند یک تعاونی تأسیس کنند که در پیشرفت منطقه بسیار موثر است، در خانمیرزا اولین تعاونی شهرستانی راه اندازی شده و تعاونی بعدی در آزمایشی در حال راه انداری تعاون شهر هستیم و با بنیاد علوی برای تعاون روستایی میانکوه شهرستان اردل تفاهم نامه امضا کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 90 میلیارد تومان برای 18 طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری

تصویب 90 میلیارد تومان برای 18 طرح تعاونی در چهارمحال و بختیاری