مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-09سياسي

دشمنان روحیه ملت ایران را درک نکرده اند


فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ملت ایران از امتحان اخیر هم به مانند گذشته سربلند بیرون آمدند، گفت: دشمنان هنوز هم روحیه این ملت را درک نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود: ملت شریف ایران در وقایع اخیر به توطئه، تحریف و فراخوان دشمن گوش فرا ندادند و شبهه افکنی و شایعه پراکنی آنان را برنتابیدند.

وی با تاکید بر اینکه عمق فتنه اخیر به واسطه نقش آفرینی نیروهای اطلاعاتی روزبه روز بیشتر مشخص می شود، اضافه کرد: دشمن با تکیه بر 31 سال تبلیغ و تهاجم فرهنگی تلاش کرد تا به نتیجه مورد دلخواهش برسد اما بار دیگر در برابر عظمت این ملت متوقف شد.

وی با بیان اینکه رهبری 31 سال پیش تهاجم فرهنگی را مطرح کرده بودند، بیان کرد: دشمنان به دنبال نتیجه بخشی این سه دهه تبلیغ و شبهه افکنی رسانه ای بودند و بار دیگر ناکام ماندند.

به گفته وی ملت شریف ایران اسلامی به خوبی می دانند که اگر به شبهه افکنی دشمنان گوش فرا دهند، اصلی ترین ضربه به اسلام می خورد زیرا ایران تنها منادی اسلام حقیقی است و ملت هم قدر این حرم را می دانند.

وی اضافه کرد: در وقایع اخیر، عواملی که از خارج کشور به ایران آمده بودند، می خواستند وضعیت کشورمان را به وضعیت سوریه تبدیل کنند اما دشمنان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان روحیه ملت ایران را درک نکرده اند

دشمنان روحیه ملت ایران را درک نکرده اند