مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-09حوادث

تصادف زنجیره ای 7 خودروی سبک و سنگین در محدوده سد منجیل


معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت شش تن در پی تصادف زنجیره ای هفت وسیله نقلیه سبک و سنگین در محدوده سد منجیل خبر داد.

- مرتضی مرادی پور در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات وقوع این حادثه اظهار کرد: در ساعت 15:37 امروز چهارشنبه 18 آبان، یک مورد حادثه تصادف زنجیره ای جاده ای در محور رودبار به گیلوان، کنار سد منجیل به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام این حادثه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیون، دو دستگاه نیسان وانت و سه دستگاه خودرو سواری رخ داده است معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران هلال احمر بلافاصله رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان را آغاز کردند، گفت: در مجموع در این تصادف 15 تن دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت مصدوم شدند.

از این هفت نفر، شش نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و یک نفر نیز خدمات درمانی را در محل حادثه دریافت کرد.

مرادی پور افزود: برخی از حادثه دیدگان درون کابین خودروها گرفتار شده بودند که امدادگران سازمان امدادونجات با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به رها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای 7 خودروی سبک و سنگین در محدوده سد منجیل

تصادف زنجیره ای 7 خودروی سبک و سنگین در محدوده سد منجیل