مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-09فرهنگي

40 عنوان برنامه در هفته کتابخوانی در آذربایجان غربی برگزار می شود


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای بیش از 40 برنامه با محوریت کتاب و کتابخوانی همزمان با هفته کتاب در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نوروزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از 40 عنوان برنامه با محوریت کتاب و کتابخوانی برای برگزاری در سراسر استان برنامه ریزی شده است.

در شهرستان ارومیه برنامه هایی شامل دیدار با نویسندگان پیشکسوت، بازدید از دفاتر نشر و کتابفروشی ها، بزرگداشت شاعر و نویسنده مفتون امینی ، اختتامیه پنجمین دوره جایزه کتاب سال، اهدا کتاب در مناطق کم برخوردار، تجلیل از کارشناسان دستگاه های عضو ستاد پایتخت کتاب، افتتاح دفتر انجمن صنفی ناشران استان و جلسه آسیب شناسی طرح های کتابخوانی در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در 13 شهرستان استان برنامه های متنوع و شاخصی با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی و تجلیل از نویسندگان شاخص 1400 در شهرستان بوکان، تجلیل از نویسندگان و مسابقه دلنوشته ای برای یک کتابدار در پلدشت، تجلیل از دوستداران کتاب و مروجان کتابخوانی در بخش لاجان، کارگاه آموزشی داستان نویسی و مسابقه عکس موبایلی کتابخانه من در پیرانشهر، عصر شعر کتاب و مسابقه نقاشی با موضوع یار مهربان ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 عنوان برنامه در هفته کتابخوانی در آذربایجان غربی برگزار می شود

40 عنوان برنامه در هفته کتابخوانی در آذربایجان غربی برگزار می شود