مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-09سياسي

آیت الله جنتی: مردم برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته اند


حضور غیرتمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بلکه به این معناست که برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله و حسین بن علی ـ صلوات الله و سلامه علیهماـ می باشند به دلیل همین رفتارهای مجاهدانه مردم شریف ایران است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه مردم به این شناخت رسیده اند که کسانی که از هیچ کاری برای تسلیم کردن مردم سرافراز ایران فروگذار نکرده اند، ادعای دلسوزی شان برای مردم ایران سراسر کذب است، تصریح کرد: حضور غیرتمندانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بلکه به این معناست که برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته اند.

وی افزود: مسئولان باید قدردان چنین ملت فهیم و زمان شناسی باشند و این قدردانی، تنها با خدمت خالصانه و بی منت انجام می شود.

دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و جمعی از همکاران او اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری این شهید را دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا توصیف کردند؛ رسیدن به چنین مقامی، یعنی کسب بالاترین درجات علمی و در کنار آن رعایت تقوای الهی که باید به آرمان جوانان ایران اسلامی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: مردم برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته اند

آیت الله جنتی: مردم برای حل مشکلات کشور به بیگانگان امید نبسته اند