مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-09ورزشي

بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مشکلات جوانان


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری مشکلات جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر در نشست مشترک با کارشناسان امور جوانان استان ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد، این نشست در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های دو حوزه ساماندهی و نظارت بر امور جوانان و برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان که انصافاً جزو پرکارترین حوزه های وزارت ورزش و جوانان است برگزار می شود وی با تاکید بر هماهنگ شدن ستاد وصف وزارت ورزش و جوانان در برنامه ریزی ها و برطرف کردن موانع پیش رو، اظهار داشت: این نشست بهترین موقعیت برای این امور است و امیدوارم حد اکثر استفاده را از آن داشته باشیم.

متقی فر گفت: در وزارت ورزش و جوانان ظرفیت بالایی در حل مسائل اجتماعی جوانان وجود دارد که این ظرفیت هم بالقوه و هم بالفعل در استان ها وجود دارد.

وی با بیان این که این نشست ها به ما کمک می کند گره ها در استان ها باز شود، افزود: این امر نیازمند هماهنگی هر چه بیشتر ستاد و استان ها است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان این که ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مسائل جوانان هستند، اظهار داشت: به وضوح مشاهده می کنیم در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مشکلات جوانان

بهترین جایگاه برای پیگیری و حل مشکلات جوانان