مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-09اقتصادي

عملیات پی کنی 250 واحد زلزله زده در خوی به اتمام رسید


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: عملیات پی کنی 250 واحد آسیب دیده به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبر دین ظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: ساخت 23 درصد واحدهای مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله زده روستایی شهرستان خوی در 12 روستای کانون زلزله 5 و 4 دهم ریشتری بامداد سیزدهم مهر در مرحله بتن ریزی تا دیوار چینی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پی کنی 250 واحد در این روستاها به اتمام رسیده که از این تعداد 200 واحد در مرحله اجرای عملیات بتن ریزی، 130 واحد در مرحله آرماتور بندی و 43 واحد نیز در مرحله عملیات اسکلت بندی قرار دارند.

رهبردین افزود: از دیروز مصالح ساختمانی از جمله آجر نیز تأمین و در تعدادی از روستاهای کانون زلزله از جمله مرتضی قلی کندی و خنجرخان دیوار چینی تعدادی از واحدها آغاز شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند ساخت جایگاه های دامی در مناطق روستایی زلزله زده خوی تصریح کرد: عملیات پی کنی و ساخت 210 واحد جایگاه دامی تخریب شده در روستاهای زلزله زده آغاز شده و مصالح مورد نیاز از جمله بلوک سیمانی و ماسه و سیمان به صورت رایگان در اختیار روستاییان قرار گرفته است رهبر دین همچنین از پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پی کنی 250 واحد زلزله زده در خوی به اتمام رسید

عملیات پی کنی 250 واحد زلزله زده در خوی به اتمام رسید