مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-09حوادث

سارقان مدارس و آرایشگاه های زنانه قم دستگیر شدند


فرمانده انتظامی قم از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات مدارس غیر انتفاعی، آرایشگاه های زنانه و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به چندین سرقت تجهیزات اداری، نوشت افزار و شیرآلات از مدارس غیر انتفاعی گفت: در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان کشف شد که با بررسی فنی آن، اطلاعات 3 سارق استخراج و 2 نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان همگی تبعه یکی از کشورهای شرقی هستند که در استان قم سکونت دارند افزود: در بررسی از منزل یکی از متهمان در شهر سلفچگان، اقلام مسروقه از قبیل سه دستگاه لپ تاپ، انواع لوازم و تجهیزات آرایشی، نوشت افزار، هدفون، گوشی تلفن ثابت و اقلام رایانه ای کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به استعلام کارآگاهان از بانک های اطلاعاتی و کشف هویت آخرین متهم که قبلاً به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می برد گفت: با تحویل نامبرده از زندان، وی به 4 فقره سرقت از مدارس غیر انتفاعی، 2 فقره سرقت آرایشگاه زنانه و 3 فقره سرقت محتویات خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مدارس و آرایشگاه های زنانه قم دستگیر شدند

سارقان مدارس و آرایشگاه های زنانه قم دستگیر شدند