مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-09سياسي

درخواست وکلای پرونده فوت مهسا امینی از دستگاه قضایی


صالح نیک بخت و علی رضایی وکلای خانواده مهسا (ژینا) امینی در مورد آخرین وضعیت پی گیری پرونده فوت «مهسا» بیانیه ای صادر کردند.

- صالح نیک بخت و علی رضایی وکلای خانواده مهسا (ژینا) امینی در مورد آخرین وضعیت پی گیری پرونده فوت مهسا بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه، وکلای اولیای دم مهسا (ژینا) امینی با ادعای بی پاسخ ماندن درخواست های خود و تاکید بر این که همچنان راه قانونی و مسیر دادخواهی قضایی را ادامه می دهیم ، اعلام کرده اند: از مراجع قضایی ذیربط می خواهیم به لوایح متعدد ما، در اعتراض قانونی به رأی کمیسیون پزشکی قانونی و درخواست های مکرر مبنی بر در دسترس قرار گرفتن اصل پرونده برای مطالعه و تحقیق از مطلعین توجه کرده و آن را عملی کنند.

وکلا از تاریخ چهارم مهرماه اعلام وکالت کرده و چندین بار نیز سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس ویژه قتل به درستی اعلام کرده اند؛ اولیای دم مطابق قانون حق اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی را دارند و به درخواست آنان در کمیسیونی دیگر رسیدگی و از پزشکان معتمد خانواده به عنوان مستشار نیز دعوت می کنند.

به همین جهت وکلا با اخذ رونوشت نظریه کمیسیون و پس از مشورت با پزشکان صاحب نظر، در تاریخ 1401/07/27 طی لایحه ای به صورت مدلل به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی اعتراض کرده و بویژه بخش الف نظریه در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وکلای پرونده فوت مهسا امینی از دستگاه قضایی

درخواست وکلای پرونده فوت مهسا امینی از دستگاه قضایی