مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-09اقتصادي

استقرار سگ های مواد یاب در گمرک دیر


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از استقرار 2 قلاده سگ مواد یاب مواد مخدر و همچنین اختصاص 2 مجوز ویژه گمرکی به گمرک دیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلیمانی ظهر چهارشنبه با اشاره به اهتمام ویژه گمرک ایران جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اظهار داشت: در همین راستا دو قلاده سگ مواد یاب به منظور مقابله با قاچاق انواع مواد مخدر و همچنین بازرسی از محموله های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در گمرک دیر مستقر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش گمرک در جهت تقویت امنیت محیط کسب و کار و تجارت در استان است، افزود: با توجه به اینکه که داشتن سرعت عمل در ترانزیت و صادرات کالا بسیار حائز اهمیت است، استقرار سگ های مواد یاب و بررسی کالاهای مستقر در گمرک ضمن افزایش ضریب امنیت و مقابله با قاچاق مواد مخدر، تسهیل در تجارت را به همراه خواهد داشت.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به اخذ مجوز رویه های گمرکی ترانزیت خارجی مبدأ و رویه کارنه تیر ورودی (بین راهی) به گمرک دیر، گفت: رویه گمرکی کارنه تیر سندی گمرکی است که برای ترانزیت بین المللی کالا در کشور مبدا صادر می شود.

وی افزود: به موجب این سند کالا در وسیله نقلیه جاده ای به طور پلمپ شده از خاک کشورهای بین راه عبور می کند و تا مقصد نیازی به انجام تشریفات گمرکی مربوط به ترانزیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سگ های مواد یاب در گمرک دیر

استقرار سگ های مواد یاب در گمرک دیر