مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-09دانش

لزوم تشکیل شورای رصد و پایش در دانشگاه های کشور


معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شورای رصد و پایش در دانشگاه های کشور تشکیل شده و تاثیر بسزایی در آرام سازی فضای دانشگاه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزش عالی منطقه 8 کشور با حضور معاون و مدیران حوزه معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست اظهار کرد: شورای رصد و پایش در دانشگاه های کشور تشکیل شده و تاثیر بسزایی در آرام سازی فضای دانشگاه داشته است.

دکتر کلانتری با تاکید بر تشکیل این شورا در دانشگاه های سیستان و بلوچستان، افزود: این شورا مسائل کلان دانشگاه را رصد می کند و می تواند با شناسایی مسائل و مشکلات پیش پای دانشگاه ها، کمک خوبی برای توسعه متوازن دانشگاه ها باشد.

وی همگرایی دانشگاه های استان را ضروری دانست و گفت: هم گرایی و هم افزایی هزینه اقدامات فرهنگی را کاهش می دهد و بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر تاثیر فضای مجازی بر اقدامات و برنامه ریزی ها تاکید کرد و گفت: فضای مجازی جایست که دانشجو و نسل جدید در آن زندگی می کند، درس، جزوه، دوست و سرگرمی همه این موارد در آن شکل گرفته و در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل شورای رصد و پایش در دانشگاه های کشور

لزوم تشکیل شورای رصد و پایش در دانشگاه های کشور