مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-09بين الملل

انهدام 8 گروه داعشی در لبنان


مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که از ماه ژوییه تا اکتبر طی عملیات پیش دستانه هشت گروهک تروریستی داعشی را در مناطق مختلف این کشور منهدم کرده است.

- مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان از انهدام هشت گروهک داعشی در عملیات پیش دستانه خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که از ماه ژوییه تا اکتبر طی عملیات پیش دستانه هشت گروهک تروریستی داعشی را در مناطق مختلف این کشور منهدم کرده است.

  در این بیانیه آمده است که این گروهک های وابسته به داعش برای انجام عملیات تروریستی در مراکز نظامی و تجمعات مذهبی و غیر نظامی در داخل لبنان برنامه ریزی کرده بودند.

  مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در ادامه از بازداشت 30 تروریست در جریان عملیات های پیش دستانه و تحویل آنها به دستگاه قضایی این کشور خبر داد.

  پیشتر  ارتش لبنان شماری از اعضای گروهک تروریستی داعش که در صدد انجام اقدامات تروریستی در این کشور بودند را بازداشت کرده بود.

  ستاد فرماندهی ارتش لبنان 12 آبان در این باره خاطرنشان کرد که نیروهای گشتی اداره اطلاعات در روز سه شنبه 26 مهر یک شهروند لبنانی با نام اختصاری الف – خ را بازداشت کرد زیرا وی در تاریخ 29 آبان 1400 به منظور پیوستن به گروهک تروریستی داعش و شرکت در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 8 گروه داعشی در لبنان

انهدام 8 گروه داعشی در لبنان