مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-09سياسي

حلقه های میانی نقش راهبری در جامعه دارند


حلقه های میانی نقش راهبری در جامعه داشته و این گروه ها نقشی مبنی بر کنش گری در جامعه نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی شامگاه چهارشنبه در نشست اندیشه ورزی تخصصی حلقه های میانی بیان کرد: حلقه های میانی متصل کننده دو بخش جامعه بوده و در تلاش برای اصلاح دولت ها و افزایش مشارکت های مردمی هستند.

حجت الاسلام قمی در ادامه تصریح کرد: حلقه های میانی اگر بر اساس تعارف قانون محور تشکیل شود شاهد خواهیم بود که دولت اصلاح خواهد شد زیرا این حلقه های میانی بخشی از دولت و بخشی از مردم هستند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش های راهبری متذکر شد: حلقه های میانی نقش کنش گری اجتماعی ندارند اما مسیری را ایجاد می کنند که مردم را برای فعالیت های اجتماعی ترغیب و دولت را برای حمایت از مجموعه های مردمی فعال می کند.

این مقام مسئول افزود: در تمامی شاخص های اجتماعی و فرهنگی حلقه های میانی می توانند ایجاد شوند و نسبت به تصحیح روند فعالیت های حاکمیتی اقدام کرده و عاملی برای توسعه کشور و بهبود توانایی های گروه های مردمی باشند.

وی با اشاره به تعابیر رهبری در خصوص نظم اجتماعی گفت: حلقه های میانی عاملی برای جوشش مردمی و ایجاد خلاقیت در جامعه است این در حالی است که حلقه های میانی بخشی از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های میانی نقش راهبری در جامعه دارند

حلقه های میانی نقش راهبری در جامعه دارند