مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 02:052022-11-09ورزشي

راه اندازی 22 تیم ارزیاب برای بررسی سازه ساختمان های بلندمرتبه پایتخت


سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بعد از وقوع حادثه متروپل، بررسی سازه ساختمان و سایر مقوله های ایمنی مورد توجه قرار گرفت، از راه اندازی 22 تیم ارزیاب برای بررسی سازه ساختمان های بلندمرتبه خبر داد.

- سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بعد از وقوع حادثه متروپل، بررسی سازه ساختمان و سایر مقوله های ایمنی مورد توجه قرار گرفت، از راه اندازی 22 تیم ارزیاب برای بررسی سازه ساختمان های بلندمرتبه خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دوازدهمین شنبه امیدوافتخار در 21 آبان ماه، گفت: برنامه روز شنبه هفته پیش رو مربوط به اقدامات سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران خواهد بود که قرار است با حضور شهردار تهران، سوله مدیریت بحران در منطقه 20 افتتاح شود.

وی ادامه داد: این پایگاه مدیریت بحران در غنی آباد واقع در منطقه 20 به ارزش مالی 45 میلیارد تومان، به بهره برداری خواهد رسید علاوه بر این یکی از پایگاه های مدیریت بحران در منطقه 18 نیز تحت عنوان پایگاه سلطانی که تخریب شده بود بازسازی کامل شد و از روز شنبه مجدد به بهره برداری می رسد که ارزش مالی این پروژه نیز 7 میلیارد تومان است.

محمدخانی بیان کرد: سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با همکاری UNDP سازمان ملل، پنل های خورشیدی را برای پایگاه های مدیریت بحران تهیه و نصب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 22 تیم ارزیاب برای بررسی سازه ساختمان های بلندمرتبه پایتخت

راه اندازی 22 تیم ارزیاب برای بررسی سازه ساختمان های بلندمرتبه پایتخت