مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-10سياسي

اتمام حجت دانش آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر و فیلم


دانش آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران و آشوبگران اتمام حجت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج همایش بزرگ دانش آموزان انقلابی به همت ستاد نماز جمعه یاسوج، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

در این همایش دانش آموزان دهه نودی در اجتماعی پرشور با اغتشاشگران اتمام حجت کردند و خواستار برخورد صریح و سریع با فتنه گران اغتشاشگر شدند.

آیت الله سید نصیر حسینی در این همایش از حضور با انگیزه، ارزشمند و معنوی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: یک عمر بن سعد بوده و جایگاه او در همه سال ها دوزخ خواهد بود و مورد لعن و نفرین همه مومنین و تاریخ بشر باشد.

وی با بیان اینکه یک نوجوان و جوان می تواند کسی باشد که به تحریک دشمنان به دست و پای پیامبر (ص) سنگ می زند یا نوجوان و جوانی باشد که بر دست و پای پیامبر (ص) بوسه می زند، ادامه داد: در تاریخ آمده که نوجوانان و جوانانی بودند که به تحریک دشمنان بر سر و صورت پیامبر (ص) سنگ می زدند، ولی امروز جوانانی مثل شما خود را به عنوان سرباز انقلاب، اسلام و نظام معرفی می کنید.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: تفاوت دارد که یک نوجوان و جوان به رهبری یک عالم فقیه، فرزانه و عادل با کسی که به رهبری فاسقین، فاجرین و شبکه های بیگانه، آمریکا، سلطنت طلب ها و تجزیه طلبان وارد میدان شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت دانش آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر و فیلم

اتمام حجت دانش آموزان دهه نودی بویراحمد با اغتشاشگران+تصویر و فیلم