مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-10سياسي

قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، زینب اختری، مدیرکل امور زنان و صبح امروز در نشست تخصصی چرایی و چگونگی عملیاتی کردن قانون جوانی جمعیت به عنوان فریضه و سیاست حیاتی برای آینده کشور ک در سالن یادگار امام استانداری سمنان جریان دارد، اظهار کرد: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

وی با بیان اینکه جبران پنجره جمعیتی کشور به همت مضاعف و پیگیری دغدغه مندانه نیاز دارد، گفت: اولویت های مهم حوزه زنان و خانواده با برگزاری نشست ها و کارگروه های مختلفی مشخص شده است و همه باید کمک کنند تا اجرایی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: حمایت از خانواده، افزایش جمعیت و فرزندآوری از راهبردهای جدی در برنامه ریزی های حوزه بانوان و خانواده در کشور است و در اسناد تدوین شده برای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.

اختری بیان کرد: مسائل مختلف حوزه زنان و خانواده باید شناسایی و احصا شده و همه مدیران دستگاه های اجرایی در راستای رفع این مشکلات و دغدغه ها اقدام کنند.

وی آگاهی بخشی در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری را نیازمند تلاش بیشتری از سوی همه گروه های مرجع و مدیران دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد

قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد