مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:372022-11-10اجتماعي

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا جمعه تا روز یکشنبه در آسمان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از فردا بارش در نیمه غربی استان آغاز خواهد شد و روز شنبه در نیمه شمالی ادامه خواهد داشت.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر نزدیک شدن سامانه ناپایدار از اواخر وقت امروز و فعالیت آن از فردا تا روز یکشنبه بر روی استان است.

وی با بیان اینکه بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود، افزود: از فردا بارش در نیمه غربی استان آغاز خواهد شد و روز شنبه در نیمه شمالی ادامه خواهد داشت.

هنرمند با اشاره به اینکه بارش ها در سایر مناطق با شدت کمتر پیش بینی می شود، گفت: مه آلودگی و کاهش دید، رعد و برق در نیمه جنوبی و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان  یک تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 20 و کمینه فردا صبح 6 درجه سانتی گراد و فرودگاه شهید بهشتی با 2 درجه و خوروبیابانک با 23 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا جمعه تا روز یکشنبه در آسمان اصفهان

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا جمعه تا روز یکشنبه در آسمان اصفهان