مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:572022-11-10سياسي

اژه ای: فعالان اقتصادی بدون لکنت نقدها و اشکالات قوه قضاییه را بیان کنند


رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در سفر به هر استان از فعالان اقتصادی می خواهم بدون لکنت زبان نقدها و اشکالات قوه قضاییه را بیان کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، امروز پنجشنبه 19 آبان در دیدار با صنعتگران، کارآفرینان و فعالان شرکت های عقلانی و منطقی مطرح شود.

وی به پیشنهاد کارآفرینان در مورد اینکه تضمین از خود پروژه گرفته شود، یادآور شد: باید نفع بانک ها و تولیدکنندگان به صورت همزمان و توامان حفظ و مدنظر قرار گیرد.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه کارآفرینان خراسان جنوبی به عنوان دلسوزان جامعه باید برای بهبود زیرساخت ها چاره جویی کنند، تصریح کرد: چند دهه است که حرف از کاهش تصدی گری دولت می زنیم و بیش از یک دهه بیان می شود که دولت در عرصه اقتصاد و صنعت باید تنها نقش نظارت و حمایت دشته باشد، اما این موضوع را چگونه می توانیم عملیاتی کنیم؛ باید خود راهکار دهید.

محسنی اژه ای با بیان اینکه فعالان بزرگ صنعتی و تولید خراسان جنوبی باید ببینند در زمینه ارتقاء استان در حوزه زیرساختی چه اقدامی می توانند انجام دهند، افزود: در جلسات با کارآفرینان و صنعتگران بیش از آنکه از تعریف قوه قضاییه و رییس دستگاه استقبال کنم، مشتاق شنیدن نقدها و راهکارهای جدید هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: فعالان اقتصادی بدون لکنت نقدها و اشکالات قوه قضاییه را بیان کنند

اژه ای: فعالان اقتصادی بدون لکنت نقدها و اشکالات قوه قضاییه را بیان کنند