مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-10اقتصادي

ساخت و مرمت 800 واحد مسکونی مددجویی در استان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 800 واحد مسکونی در سال جاری برای خانوار تحت حمایت این نهاد در حال ساخت، تکمیل و تعمیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر  802  مسکن مددجویی برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد در حال ساخت، تکمیل و تعمیر است که تلاش می کنیم هرچه زودتر تکمیل و تحویل دهیم.

وی  افزود: به منظور ساخت و تعمیر منازل مددجویی حدود 11 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران در قالب طرح تامین مسکن مددجویان بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کرده اند، تصریح کرد: بخش مهمی از نیازهای مددجویان از طریق کمک های مردمی مرتفع می شود.

حسین نژاد با اشاره به تفاهمنامه های همکاری با بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی، گفت: بر اساس این تفاهم نامه ها، 300 منزل مددجویی در حال ساخت است که در این زمینه درصدد هستیم با سایر ادارات نیز همیاری مستمری را داشته باشیم.

حسین نژاد با اعلام اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان طبق نیازسنجی صورت می پذیرد، گفت: پس از بررسی وضعیت خانواده ها، خدمات عمرانی به منظور بهبودی شرایط زندگی مددجویان ارائه می شود تا بتوانند به توانمندی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و مرمت 800 واحد مسکونی مددجویی در استان اردبیل

ساخت و مرمت 800 واحد مسکونی مددجویی در استان اردبیل